۷ دلیلی که چرا شما به طور مرتب ساعت ۱:۱۱ را میبینید

۷ دلیلی که چرا شما به طور مرتب ساعت ۱:۱۱  را میبینید

کائنات برای اینکه بتواند توجه شما را جلب کند روش های مختلفی به کار میگیرد تا شما را به مسیر درست رسیدن به مقصد تان هدایت کند . و برای هدایت ایمن شما در این مرحله از رشد معنوی ،  فرشتگانی را میفرستد تا پیام هایی را که میتوانند به صورت اعداد تکراری به شما نشان دهند تا بتوانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید . عدد ۱۱۱ به عنوان یک نشانه الهی به معنای این است که با آگاهی جدیدی از جهان اطراف خود مواجه میشوید . نیروی نامریی وجود دارد که آگاهی بالاتر شما را بیدار میکند . در این مسیر جدید متوجه میشوید که هر چیزی که در زندگی شما ظاهر میشود نتیجه افکار و احساسات شماست . بنابر این هر بار که  اعداد ۱۱۱ را میبینید، به شما اعلام میکند که با دقت به احساسات و افکار خود توجه کنید، زیرا شروع جدیدی را در واقعیت فیزیکی خود خواهید داشت . به خاطر داشته باشید که شروع های جدید میتوانند فرصت ایی برای شما باشند تا عادت ها و باورهای قدیمی خود را رها کنید تا بتوانید سفر معنوی تان را پیش ببرید  .

توجه داشته باشید وقتی عدد ۱۱۱ را میبینید ممکن است حامل چندین معنی باشد که به اختصار به آنها اشاره میکنیم .

معنی اول ۱۱۱- شما هر چیزی را که با ارتعاش پر انرژی شما مطابقت دارد جذب میکنید .

 این قانون جذب است . به خاطر داشته باشید که شما واقعیت فیزیکی خود را ایجاد میکنید . حتی اگر ندانید که در حال انجام آن هستید . شما حتی مجبور نیستید که از کلمات استفاده کنید  فقط باید یک احساس را در وجود خود احساس کنید و کل کاینات با آوردن ایده ها ، افراد و موقعیت هایی که برابر با ارتعاش احساسات شما هستند تجربیاتی را به شما تحویل میدهد تا واقعیت زمینی شما را بسازد . فقط باید همیشه از افکار و احساسات خود آگاه باشید . روی آنچه واقعاً در زندگی آرزو دارید متمرکز شوید و باور داشته باشید که قدرتی باور نکردنی در درون خود دارید تا بتوانید واقعیت فیزیکی خود را خلق کنید ..

معنی دوم ۱۱۱- شما این قدرت را دارید که گذشته را پشت سر بگذارید .

پیام این عدد برای شما این است که گذشته را کنار بگذارید و با اطمینان به جلو بروید . هر چیزی که تا به حال در زندگی خود تجربه کرده اید ، به شما این قدرت را داده است که از چیزهایی که دیگر به کار شما نمی آیند جدا شوید . گذشته میتواند خاطرات ارزشمندی را در خود جای دهد اما فکر کردن به آن زمانی که مثبت نباشد مفید نیست . به خصوص زمانی که شما را در زنجیر گذشته نگاه دارد .

از آنجاییکه تفکر تکراری در مورد یک رویداد ناراحت کننده گذشته میتواند احساسات فعلی شما را که به آن رویداد قدیمی مرتبط است تشدید کند، مهم است که از آن احساس دور شوید تا از جذب پریشانی بیشتر به زندگی فعلی خود جلوگیری کنید . شما باید متوجه باشید که نباید به گذشته آسیب پذیر خود اجازه بدهید که زندگی کنونی تان را تسخیر کند . با دیدن این عدد شما متوجه میشوید که میباید ناامیدی گذشته را رها کرده و فضایی برای گسترش آرامش  در درون خود ایجاد کنید .

معنی سوم ۱۱۱- شما میباید به شخصیت واقعی خود اجازه دهید تا بیدار شود .

شما میباید شخصیت واقعی خود را کشف و آن را در آغوش بگیرید . از آنجاییکه هیچ چیز راکدی در جهان وجود ندارد و همه چیز در حال حرکت به جلو است . چیزی در شما وجود دارد که شما را تشویق به حرکت به سوی آینده و رسیدن به اهداف تان میکند . در این بین شما متوجه میشوید وقتی برای چیزی که دوست دارید سرسختانه تلاش میکنید حس آرامش و شادی فزاینده ای را تجربه خواهید کرد . و همانطور که شروع به هدایت انرژی خود به چیزهایی که عمیقا به آنها اهمیت میدهید میکنید متوجه میشوید که در حال یکی شدن با ماهیت واقعی خود هستید . و اینگونه متوجه میشوید که خالق در درون شماست . و همه چیز در هماهنگی کامل است .دیدن این عدد به شما یادآوری میکند که صادق بودن با خودتان بزرگترین هدیه ایی است که میتوانید داشته باشید .

معنی چهارم ۱۱۱- شما آماده هستید تا تفاوت ایجاد کنید .

معنی عدد ۱ در اعداد ویژگی رهبر بودن است . وقتی عدد ۱ در زندگی شما ظاهر میشود یادآوری آن است که باید مسئولیت رهبری خود را در خانه خود به عنوان والدین یا در روابط دیگر فعال کنید . به بیان ساده کائنات شما را ترغیب میکند که به عنوان رهبری که قرار بود، باشید ، به نقش اصلی خود برگردید .

علاوه بر این وقتی میبینید که عدد ۳ سه بار تکرار شده است این نشانه قویتر از رهبری است . دیدن این عدد به شما یادآوری میکند که زمان آن است که به صورت یک رهبر عمل کنید . آنچه را که میباید در زندگی خود تغییر دهید ارزیابی کنید ، روابط غیر ضروری را حذف کنید و با اطمینان رو به جلو حرکت کنید . و همیشه به یاد داشته باشید که چه کسی هستید و از چه چیزی دفاع میکنید .  

معنی پنجم ۱۱۱- شما آماده هستید تا چیزی کاملا جدید را شروع کنید .

وقتی ۱۱۱ را میبینید به این معنی است که آماده هستید تا کاری کاملا جدید را شروع کنید .یک رویداد زندگی مانند نقل مکان به یک خانه جدید، شروع یک کار جدید، داشتن فرزند جدید یا شروع یک رابطه جدید ، چرخه جدیدی را برای شما رقم میزند . این زمانی است که متوجه میشوید این فرصت را دارید که زندگی ای را داشته باشید که روح تان شما را به آن ترغیب میکند.

شما درک میکنید که کائنات شروعی تازه به شما ارائه میدهد تا بتوانید شانس دیگری برای چیزهای بزرگ داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی افتاده است ، کائنات همیشه به جلو حرکت میکند و اوضاع را برای شما بهتر میکند .

معنی ششم ۱۱۱- نشان دهنده دوستی شما با خالق است که همیشه و در هر مرحله با شماست .

در هر لحظه خالق با شما حرکت میکند. و فراتر از همه چیز، خالق شما را به سمت افراد مناسب راهنمایی میکند که برای سطح رشد معنوی شما مناسب ترند . آنها میتوانند از هر کجا و هر زمان بیایند. بنابراین زمانی که فرد جدیدی وارد زندگی شما میشود توجه کنید.

معنی هفتم ۱۱۱ – فرصت های اطراف خود را بشناسید و از آنها استفاده کنید .

۱۱۱ میخواهد به شما بگوید که زندگی بزرگترین فرصتی است که به شما داده شده است و کائنات همیشه به شما فرصت های زیادی برای رشد توانایی های خود میدهد تا بتوانید واقعاً مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید و قدم به سوی آنچه قرار بوده بگذارید . وقتی عدد ۱۱۱ مرتب تکرار میشود کیهان به شما اطلاع میدهد که آنچه قبلا کاشته اید اکنون به شما پاداش میدهد و این زمان سودمندی برای شماست تا فرصت هایی را که در مسیر شما انتظار آشکار شدن دارند بدست آورید . و این را بدانید که هر چه بیشتر با خواسته های روح خود ارتباط  برقرار کنید کائنات فرصت های بزرگتری برای تکامل تان به شما خواهد داد .

در مجموع ۱۱۱ به معنای پیشروی است . شما میباید خودتان را به چیزهایی که میدانید محدود نکنید ، چیزهای جدید را امتحان کنید و از اطراف تان بیاموزید و دانش خود را از طریق آموزش دادن به اشتراک بگذارید .

                                                                                     فاطمه فرجاد

                                                                                     خرداد ۱۴۰۲

فنگ شویی فارسی.فاطمه فرجاد

48 پاسخ
  1. Tree Mail
    Tree Mail گفته:

    I loved even more than you will get done right here. The picture is nice, and your writing is stylish, but you seem to be rushing through it, and I think you should give it again soon. I’ll probably do that again and again if you protect this walk.

    پاسخ
  2. temp mail
    temp mail گفته:

    Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is excellent blog. A fantastic read. I’ll certainly be back.

    پاسخ
  3. Temp email
    Temp email گفته:

    I loved even more than you will get done right here. The picture is nice, and your writing is stylish, but you seem to be rushing through it, and I think you should give it again soon. I’ll probably do that again and again if you protect this hike.

    پاسخ
  4. Temp email
    Temp email گفته:

    It was great seeing how much work you put into it. The picture is nice, and your writing style is stylish, but you seem to be worrying that you should be presenting the next article. I’ll almost certainly be back to read more of your work if you take care of this hike.

    پاسخ
  5. AfterWest
    AfterWest گفته:

    What i do not realize is in fact how you are no longer actually much more wellfavored than you might be right now Youre very intelligent You recognize thus considerably in relation to this topic made me in my view believe it from numerous numerous angles Its like men and women are not fascinated until it is one thing to do with Lady gaga Your own stuffs excellent All the time handle it up

    پاسخ
  6. Scopians
    Scopians گفته:

    Somebody essentially lend a hand to make significantly articles Id state That is the very first time I frequented your website page and up to now I surprised with the research you made to make this actual submit amazing Wonderful task

    پاسخ
  7. qweqtttt
    qweqtttt گفته:

    Wonderful web site Lots of useful info here Im sending it to a few friends ans additionally sharing in delicious And obviously thanks to your effort

    پاسخ
  8. tvbrackets
    tvbrackets گفته:

    Thank you I have just been searching for information approximately this topic for a while and yours is the best I have found out so far However what in regards to the bottom line Are you certain concerning the supply

    پاسخ
  9. kingymab
    kingymab گفته:

    Normally I do not read article on blogs however I would like to say that this writeup very forced me to try and do so Your writing style has been amazed me Thanks quite great post

    پاسخ
  10. streameastweb
    streameastweb گفته:

    Nice blog here Also your site loads up fast What host are you using Can I get your affiliate link to your host I wish my web site loaded up as quickly as yours lol

    پاسخ
  11. bestiptv-smarters
    bestiptv-smarters گفته:

    Normally I do not read article on blogs however I would like to say that this writeup very forced me to try and do so Your writing style has been amazed me Thanks quite great post

    پاسخ
  12. webech
    webech گفته:

    Hey there You have done a fantastic job I will certainly digg it and personally recommend to my friends Im confident theyll be benefited from this site

    پاسخ
  13. kmtfirm
    kmtfirm گفته:

    Somebody essentially help to make significantly articles Id state This is the first time I frequented your web page and up to now I surprised with the research you made to make this actual post incredible Fantastic job

    پاسخ
  14. thefriskys
    thefriskys گفته:

    I just could not depart your web site prior to suggesting that I really loved the usual info an individual supply in your visitors Is gonna be back regularly to check up on new posts

    پاسخ
  15. myflixer
    myflixer گفته:

    I do agree with all the ideas you have introduced on your post They are very convincing and will definitely work Still the posts are very short for newbies May just you please prolong them a little from subsequent time Thank you for the post

    پاسخ
  16. Temp Mail
    Temp Mail گفته:

    I’m not sure how I found myself here, but I found this post to be fantastic. I don’t know who you are, but you’re definitely on your way to becoming a well-known blogger, if you aren’t one already. Cheers!

    پاسخ
  17. itsic
    itsic گفته:

    I do trust all the ideas youve presented in your post They are really convincing and will definitely work Nonetheless the posts are too short for newbies May just you please lengthen them a bit from next time Thank you for the post

    پاسخ
  18. temp mail
    temp mail گفته:

    I was just as enthralled by your work as you were. The visual presentation is refined, and the written content is sophisticated. However, you seem anxious about the possibility of presenting something that could be perceived as questionable. I believe you’ll be able to rectify this matter in a timely manner.

    پاسخ
  19. forbesblogs
    forbesblogs گفته:

    certainly like your website but you need to take a look at the spelling on quite a few of your posts Many of them are rife with spelling problems and I find it very troublesome to inform the reality nevertheless I will definitely come back again

    پاسخ
  20. igamingpro
    igamingpro گفته:

    you are truly a just right webmaster The site loading speed is incredible It kind of feels that youre doing any distinctive trick In addition The contents are masterwork you have done a great activity in this matter

    پاسخ
  21. 1.veeber
    1.veeber گفته:

    I just could not leave your web site before suggesting that I really enjoyed the standard information a person supply to your visitors Is gonna be again steadily in order to check up on new posts

    پاسخ
  22. guitar
    guitar گفته:

    Somebody essentially lend a hand to make significantly articles Id state That is the very first time I frequented your website page and up to now I surprised with the research you made to make this actual submit amazing Wonderful task

    پاسخ
  23. britishiptv
    britishiptv گفته:

    I was suggested this web site by my cousin Im not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble You are incredible Thanks

    پاسخ
  24. exploreuaeonline
    exploreuaeonline گفته:

    I just could not leave your web site before suggesting that I really enjoyed the standard information a person supply to your visitors Is gonna be again steadily in order to check up on new posts

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *