پیام عدد ۳۰۰

عدد ۳۰۰ معنی

گاهی اوقات غیر باور است که فکر کنیم فرشتگان با ما ارتباط گرفته اند ، اما در واقع ما  قدرت ارتباط و دریافت پیام فرشتگان را داریم ، زمانی که ما دعا میکنیم ، چنین قدرتی  الهی به وجود میاید که میتوانیم مسیر زندگی را تغییر دهیم . فرشته ها ایمان و امنیت شما را طول مسیر تقویت میکنند . زندگی همیشه تلاش میکند و در مسیر حرکت به جلو میباشد ، میخواهد رشد کند و گسترش یابد . در زندگی شادی بدون غم و اندوه  مانند روز بدون شب و تابستان بدون زمستان میباشد . در زمان غم را در آغوش  بگیرید زیرا این خود جوانه شادی است .لبخندهای جدید ، امیدهای جدید ، فرصت های جدید و عشق های جدید به سمت شما پرواز میکنند .

فرشته با ارسال عدد ۳۰۰ به شما میگوید این همان چیزی نیست که انتظار داشتید ، اما برای شما مناسب میباشد و مانند هدیه ایی ناگهانی قلب شما را لمس خواهد کرد . شرایطی منتظر شماست که میتواند شما را به سمت خوشبختی ، خنده و نشاط سوق دهد .

همیشه با خرسندی از همه چیزهایی که در زندگی دارید ،استفاده کنید و سپاسگزار باشید . بسیاری از حوادث شگفت انگیز به سوی شما خواهند آمد بنابر این خوشحال باشید و لذت ببرید . این پیام به شما نوید آینده ایی روشن را میدهد .

12 پاسخ
  1. مرتضی زارع
    مرتضی زارع گفته:

    درود
    فرشته الاهی منم میخوام بیام فرشته بشم وپیشرفت کنم
    میشه در عکس 300تصویر منا بزاری و راهنمایی های کامل را انجام بدی۰
    سپاسگذارم
    369
    لص میکنی تغییرات بالایی بهم میدی
    52

    پاسخ
  2. امین
    امین گفته:

    درود بیکران بر همه ی بزرگواران سایت محبوب و ارزشمند فنگشویی
    از اینکه در ارتقاء سطح علمی معنوی هموطنانتون قدم برداشته و معلومات خود را جهت دانش افزایی و ترویج علم اعداد فرشته در اختیارمون قرار داده اید از شما بیکران سپاسگزارم و بهترین هارو از درگاه خداوند غنی و سخاوتمند برای عوامل این سایت و تمامیه هموطنانم خواستارم

    پاسخ
  3. الهه
    الهه گفته:

    طی تحقیقات دانشگاهی در آمریکا مشخص شد از هر ده نفر یکـنفر صدای راهنما یا همون فرشته اش رو میشنوه که گاهی بهش چیزی میگه، این تحقیق برای این شروع شد که روانپزشکان میگفتن اون آدما دیوونه ان ، بعد از تحقیقات علمی گسترده حتی روانشناسان هم مجبور به قبول این شدند که بله صدایی وجود داره و اون آدما دیوانه نیستن.
    کسی تا حالا صدای فرشتش رو شنیده؟
    من بارها و بارها در زمان دانشجویی که تنها در خانه ای زندگی میکردم صداهایی میشنیدم که میگفتند الهه… ولی از این فراتر نرفت ولی الان فکر میکنم خودم صداشون رو بستم، چون من تنها بودم و میترسیدم و هی دعا میکردم و از خدا میخواستم حفظم کنه و چشم و گوشم رو به ماورا ببنده، چون اونموقع از صحبت فرشتگان بیخبر بودم و فقط فکر میکردم اجنه هستن

    پاسخ
  4. امین
    امین گفته:

    درودو سپاس بیکران بر خداوند غنی و بی‌نیاز و نهادهای الهی اش ، و سپاس بیکران از عوامل کوشای سایت فنگشویی،من اغلب اعداد فرشته رو میبینم و مطالبو میخونم و خداوندو بابت این همه نعمت و ثروت و موهبت شکر میکنم ،جالب اینکه ۳ روزه تو معاملات مالیم زیان دادم و خیلی ناراحت بودم تا اینکه امشب ساعت ۳ رو دیدم و تفسیرش رو خوندیم ، خدایابیکران سپاس که نعمت هایت رحمتندوگرفته هایت حکمت و الان ایمان آوردم که حکمتی در زیان مالیم بوده و با قدرت و ایمانی مضاعف به توو حمایت کائنات و فرشتگان و سایر نهادهای الهی ات ادامه میدهم

    پاسخ
  5. Tech to Force
    Tech to Force گفته:

    Tech to Force You’re so awesome! I don’t believe I have read a single thing like that before. So great to find someone with some original thoughts on this topic. Really.. thank you for starting this up. This website is something that is needed on the internet, someone with a little originality!

    پاسخ
  6. Technoob
    Technoob گفته:

    Technoob This is really interesting, You’re a very skilled blogger. I’ve joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I’ve shared your site in my social networks!

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *