ساعات ، 00:09

 معنی ساعت

ساعت های آینه سه گانه وجود دارد که در هر ساعت یک عدد سه بار ظاهر میشود . مشاهده چنین ساعاتی غالبا نشانه مطمئنی است که فرشتگان نگهبان ما با ما ارتباط گرفته اند و پیام مهمی را برای ما دارند . فرشتگان نگهبان ما همیشه شاهد رفتار ما هستند و در صورت لزوم به ما آگاهی میدهند . که برخی از ما متوجه پیام ها شده وبعضی دیگر به علت ناآگاهی و بعضا انباشتگی فکر متوجه آنها نمیشویم . و اگر ما به آن توصیه ها عمل نکنیم مسئولیت اعمال ما به عهده خودمان میباشد .

هنگامیکه ساعت ۰۰:۰۹ را میبینید ، فرشتگان شما در تلاشند تا پیامی مربوط به معنویت وکارهایی که شما باید انجام دهید را به شما یادآوری کنند . و یا اینکه به شما بگویند شاید وقت آن رسیده است که به جای اعتماد به دیگران ، استقلال پیدا کنید و از خود مراقبت کنید و یا شاید میتواند نشانگر پذیرفتن مسئولیت شخص و یا چیزی دیگر باشد .

ساعت ۰۰:۰۹ از نظر معنوی به چه معناست ؟

ساعت آینه ۰۰:۰۹ مربوط به فرشته نگهبان وهوییاه است که فرشته عشق و خرد میباشد . این ساعت نشانه موفقیت در فعالیت های فعلی شما میباشد ، مخصوصا مربوط به یک درخواست شغلی ،امتحانی که قصد شرکت در آن را دارید و یا مووارد مشابه .

این ساعت به معنی این است که فرشته قصد دارد از شما حمایت کند تا شجاعت شما را بهبود بخشد . شما همچنین میتوانید رشد و شفابخشی خود را تجربه کنید و از آن برای بهبود دیگران و خودتان استفاده کنید . دیدن این ساعت اغلب در طی یک دوره دشوار و تلاش سخت ظاهر میشود .

و گاهی دیدن این ساعت آینه ایی در زندگی شما به عنوان هشداری علیه افرادی است که در اطراف شما ظاهری دوستانه دارند ولی میخواهند به شما به نوعی آسیب برسانند و شما را تحت فشار قرار دهند . در این زمان فرشته نکاتی را به شما یادآوری میکند تا بتوانید از خود محافظت کنید.

عدد ۰ عددی است که انرژی تمام اعداد و همه موجود را در خود جای داده است ، این نشاندهنده خدا و جهان است . از همه انچه وجود داشته ، هست و خواهد بود . و نشاندهنده شروع و پایان ، بی نهایت ، اهمیت و یکپارچگی و ابدیت میباشد . این عدد معنای معنوی دارد .

عدد ۹ نشانه فداکاری ، دانش ، حساسیت ، شفقت ، عشق جهانی ، ایمان ، کارما و آرمان گرایی میباشد . افرادی که تحت تاثیر عدد ۹ قرار دارند اغلب جزو افرادی هستند که با گفتن نه مشکل دارند ، شخصیتی خاص دارند و اغلب به نظر میرسد که اهل این دنیا نیستند افرادی عرفانی هستند که جهان بینی خاصی دارند . این افراد معمولا تمایل زیادی دارند که به نوعی به بشریت خدمت کنند .

این ساعت اگر در زندگی کسی ظاهر شود به معنای آغاز یک سفرمعنوی جدید در زندگی فرد میباشد که هدف آن گسترش آگاهی و خدمت به دیگران میباشد.

این ساعت نشانه بیداری جنبه سخاوتمندانه و انسانی شخص میباشد ، این عدد نشانه برخی از تغییر و تحولات اساسی در زندگی میباشد . از تغییر نترسید زیرا شما از حمایت فرشتگان نگهبان خود بر خوردارید و آنها در کنار شما قرار دارند تا به شما کمک کنند هر چه زودتر خودتان را با شرایط وفق دهید .  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *